Értékesítő / Sales Manager

Az easyTRACK Értékesítő / Sales manager munkakörbe munkatársat keres jó kommunikációs készséggel.

A leendő munkatárs feladatai lesznek:

  • Potenciális új ügyfelek felkutatása, piacbővítés
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel személyesen, e-mailben és telefonon
  • Ügyfélmegkeresésekből eredő megrendelések lebonyolítása
  • Bemutatók tartása, árajánlatok készítése
  • Elvárások, célok sikeres teljesítése, a kereskedelmi vezetővel egyeztetett akciótervek megvalósítása, végrehajtása
  • Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése

A jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Minimum 3 év szolgáltatás értékesítési tapasztalat (elsősorban B2B értékesítés)
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatépítési készség
  • Proaktivitás 
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret
  • B kategóriás jogosítvány
  • Műszaki beállítottság

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete
  • Logisztikai területen szerzett tapasztalat
  • GPS járműkövető rendszerek ismerete

Amit kínálunk:

  • Megbízható, stabil, dinamikusan fejlődő IT vállalat által nyújtott ideális munkakörülmények 
  • Jó csapatszellem
  • Változatos munkavégzés, rugalmas munkaidő
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fix alapbéren felüli teljesítmény alapú jutalék 

Munkavégzés helye: Budapest

Ha úgy érzed, hogy köztünk van a helyed és szívesen dolgoznál csapatunkban, küldd el jelentkezésedet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We are looking for a Sales manager with good communication skills to join our technology company with its head office in Debrecen, Hungary.

Responsibilities:

  • Attract potential new customers, market expansion
  • Contact clients in person, in email and by phone
  • Transact purchase orders originating from customer inquiries
  • Deliver presentations, prepare price quotes
  • Fulfil expectations and goals successfully, carry out action plans previously checked with the commercial leader
  • Perform sales related administration tasks

Qualifications:

  • At least 3 years of work experience in service sales (B2B marketing)
  • Outstanding communication and interpersonal skills
  • Proactive personality 
  • Accurate, precise, and independent work style
  • User-level computer skills (MS Office)
  • Driving license – category B
  • Technical attitude

Nice to have:

  • University / college degree
  • English language skills (conversant)
  • Work experience in logistics
  • Knowledge of GPS fleet management systems

Our offer:

  • Ideal work environment at a reliable, stable, and dynamically expanding IT company
  • Good team spirit
  • Varied tasks, flexible working hours
  • Long-term employment
  • Fix basic salary + performance-based bonus

 Place of work: Budapest, Hungary

If you feel you would be happy to join our team, do not hesitate to apply for the position.

Elfelejtett jelszó

Kérem adja meg felhasználónevét és email címét, ezután kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot.
Az ingyenes próbához nincs más dolga, mint megadni cégük nevét és email címét! Ezután átirányítjuk a teszt felületre.