Értékesítő / Sales Manager
Az easyTRACK Értékesítő / Sales manager munkakörbe munkatársat keres jó kommunikációs készséggel.
A leendő munkatárs feladatai lesznek:
- Potenciális új ügyfelek felkutatása, piacbővítés
- Kapcsolattartás ügyfelekkel személyesen, e-mailben és telefonon
- Ügyfélmegkeresésekből eredő megrendelések lebonyolítása
- Bemutatók tartása, árajánlatok készítése
- Elvárások, célok sikeres teljesítése, a kereskedelmi vezetővel egyeztetett akciótervek megvalósítása, végrehajtása
- Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
A jelölttel szemben támasztott elvárások:
- Minimum 3 év szolgáltatás értékesítési tapasztalat (elsősorban B2B értékesítés)
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatépítési készség
- Proaktivitás
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés
- Felhasználói szintű MS Office ismeret
- B kategóriás jogosítvány
- Műszaki beállítottság
Előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség
- Angol nyelv társalgási szintű ismerete
- Logisztikai területen szerzett tapasztalat
- GPS járműkövető rendszerek ismerete
Amit kínálunk:
- Megbízható, stabil, dinamikusan fejlődő IT vállalat által nyújtott ideális munkakörülmények
- Jó csapatszellem
- Változatos munkavégzés, rugalmas munkaidő
- Hosszú távú munkalehetőség
- Fix alapbéren felüli teljesítmény alapú jutalék
Munkavégzés helye: Budapest
Ha úgy érzed, hogy köztünk van a helyed és szívesen dolgoznál csapatunkban, küldd el jelentkezésedet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We are looking for a Sales manager with good communication skills to join our technology company with its head office in Debrecen, Hungary.
Responsibilities:
- Attract potential new customers, market expansion
- Contact clients in person, in email and by phone
- Transact purchase orders originating from customer inquiries
- Deliver presentations, prepare price quotes
- Fulfil expectations and goals successfully, carry out action plans previously checked with the commercial leader
- Perform sales related administration tasks
Qualifications:
- At least 3 years of work experience in service sales (B2B marketing)
- Outstanding communication and interpersonal skills
- Proactive personality
- Accurate, precise, and independent work style
- User-level computer skills (MS Office)
- Driving license – category B
- Technical attitude
Nice to have:
- University / college degree
- English language skills (conversant)
- Work experience in logistics
- Knowledge of GPS fleet management systems
Our offer:
- Ideal work environment at a reliable, stable, and dynamically expanding IT company
- Good team spirit
- Varied tasks, flexible working hours
- Long-term employment
- Fix basic salary + performance-based bonus
Place of work: Budapest, Hungary
If you feel you would be happy to join our team, do not hesitate to apply for the position.