Értékesítési asszisztens

Az easyTRACK Értékesítési asszisztens munkatársat keres.

A leendő munkatárs feladatai lesznek:

  • Ügyfélkapcsolat kezelés
  • Az értékesítési folyamat adminisztratív támogatása
  • Értékesítési vezető munkájának segítése

A jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Pontos, precíz, önálló, igényes munkavégzés
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
  • Ügyfélszolgálati területen eltöltött legalább 3 év gyakorlat
  • Microsoft Office készségszintű ismerete

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség
  • Műszaki érzék (logisztika/gépjárműtechnika)
  • Vállalatirányítási rendszerben történő munkavégzésben szerzett tapasztalat
  • Kereskedelmi, értékesítési tapasztalat
  • Társalgási színtű angol nyelv ismerete

Amit kínálunk:

  • Megbízható, stabil, dinamikusan fejlődő IT vállalat által nyújtott ideális munkakörülmények
  • Jó csapatszellem
  • Változatos munkavégzés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Versenyképes jövedelem

Munkavégzés helye: Debrecen

Ha úgy érzed, hogy köztünk van a helyed és szívesen dolgoznál csapatunkban, küldd el jelentkezésedet.

Elfelejtett jelszó

Kérem adja meg felhasználónevét és email címét, ezután kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot.
Az ingyenes próbához nincs más dolga, mint megadni cégük nevét és email címét! Ezután átirányítjuk a teszt felületre.