NÚSZ: biztonságosabb lesz az online fizetés

Az alábbiakban olvashatja Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. hivatalos közleményét a kétszintű ügyfélhitelesítés bevezetéséről.

Hasznos újítást vezet be a szolgáltató

Budapest, 2019. március 12. – Az ügyfelek biztonsága, valamint az esetleges bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. a weboldalain végzett bankkártyás vásárlások esetében 2019. április elsejével bevezeti – az állami vállalatok körében az elsők között – a kétszintű ügyfélhitelesítést. A NÚSZ online felületein tavaly több mint 800 ezer tranzakciót hajtottak végre – közel 60 milliárd forintos értékben.

Hogy néz ki a kétszintű ügyfélhitelesítés a gyakorlatban? 

A kétszintű ügyfélhitelesítés mindössze pár másodperccel hosszabbítja meg a NÚSZ Zrt. weboldalain (ematrica.nemzetiutdij.hu, illetve hu-go.hu) végzett internetes vásárlás idejét. A bank minden egyes e-matricás, illetve e-útdíjas vásárlási, fizetési tranzakció esetén megerősítő kódot küld az érintett bankkártyához tartozó, a kártyakibocsátó banknál megadott telefonszámra. Az ügyfél – a már megszokott kártyaadatok (név, kártyaszám, lejárat, CVC/CVV kód) mellett – ezzel a kóddal tudja megerősíteni és végrehajtani a NÚSZ online felületein kezdeményezett pénzügyi műveletet, s befejezni az elektronikus fizetést.

Mire kell figyelniük az ügyfeleknek?

Fontos, hogy az ügyfelek azt a mobilszámot használják, amit a bankjuk is nyilvántart. Ellenkező esetben ugyanis nem fogják megkapni a bank azonosító kódot tartalmazó sms-ét, s nem tudják majd végrehajtani a vásárlást. Az ügyfeleknek tehát ellenőrizniük kell, hogy a kártyakibocsátó bankjuknál milyen telefonszámot adtak meg, hogy valóban jó mobilszámra menjen a bank üzenete.

Miért jó és kinek jó a kétszintű ügyfélhitelesítés?  

Ez az egyszerű megoldás jó a bankkártya tulajdonosoknak, mert így senki nem élhet vissza az adataikkal, s a csalók sem károsíthatják meg őket. A szolgáltatás ráadásul díjmentes, az azonosító kódot tartalmazó rövid sms-ért a bank nem számít fel külön díjat. De jó a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltatónak is, mert elejét veheti a visszaélésgyanús pénzügyi műveleteknek és az ilyen irányú ügyfélpanaszoknak. A NÚSZ weboldalain tavaly egyébként több mint 800 ezer tranzakciót hajtottak végre az ügyfelek közel 60 milliárd forintos értékben.   

Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Ajánlatkérés

Miután megkaptuk üzenetét szakértő kollégánk felkeresi Önt és bemutatja az easyTRACK rendszert akár személyesen, vagy telefonon annak érdekében, hogy mihamarabb ellenőrizhesse a munkavégzést, az üzemanyagfogyasztást és pénzt takaríthasson meg vállalkozásának!

Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot vagy keressen minket elérhetőségeinken!
ajanlatkeres@tell.hu
06-1/8000-111

Elfelejtett jelszó / Forgotten password

Kérem adja meg felhasználónevét és email címét, ezután kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot.

Ingyenes próbaverzió igénylése.

Az ingyenes próbához nincs más dolga, mint megadni cége nevét és email címét! Ezután átirányítjuk a teszt felületre.