Ellenőrizze fedélzeti egységeit telefonján

Ellenőrizze fedélzeti egységeit telefonján illusztráció, easyTRACK járműkövetés, nyomkövetés

Felhívjuk figyelmét, hogy az útdíj törvény alapján (26.§ 2. bekezdés) az útdíjköteles útszakaszok használata során az úthasználó köteles gondoskodni arról, hogy a fedélzeti eszköz (OBU) folyamatosan üzemképes legyen.

Az OBU Monitor alkalmazás célja az, hogy segítséget nyújtson Önnek az easyTRACK OBU egységek üzemállapotának és működésének egyszerű ellenőrzéséhez, annak érdekében, hogy elkerülje a jogosulatlan úthasználat címén kiszabott büntetéseket.

A szoftver segítséget nyújt Önnek az OBU egységek tényleges hibájának az üzemszerű állapotától való megkülönböztetésében olyan helyzetekben amikor a Call Centernek ennek megállapításához - az üzemeltetési körülmények ismeretének hiánya miatt - nincs elegendő információja. Ilyen esetekben a Call Centernek értesítési kötelezettsége sem áll fenn!

Az alábbi gyakorlati példával szeretnénk érthetőbbé tenni az OBU Monitor használatának indokoltságát:

Ha a fedélzeti egység (OBU) nem képes adatküldésre, azt az OBU Monitor jelzi a felhasználó számára. Üzemszerűnek, tehát az OBU működését illetően megfelelőnek kell tekinteni azt az állapotot ha az eszköz azért nem képes adatküldésre, mert a gépjárművet áramtalanították vagy az olyan épületbe hajtott be, ahol a GSM térerő nem elegendő a kommunikációhoz. Amikor az áramellátás és/vagy a GSM térerő újra biztosított az adatküldéshez, akkor a helyreállásáról az OBU Monitor néhány percen belül tájékoztatja a felhasználót. Amennyiben ez nem történik meg, akkor az adott OBU-t hibásnak kell tekinteni és ennek megfelelően a Call Centernek be kell jelenteni a hibát.

Ha a fedélzeti egység (OBU) nem képes adatküldésre (tehát az OBU Monitor hibát jelez), és Ön tudja, hogy a jármű nincs áramtalanítva, nincs fedett helyen, nincs szervizben, esetleg mozgásban is van,hibásnak kell tekinteni a fedélzeti eszközt. Ezekben az esetekben ugyanis a Call Center nem tudja egyértelműen megállapítani (és ezért nincs értesítési kötelezettsége sem), hogy a hiba valóban fennáll vagy üzemszerűen működik az eszköz, és csak a fenti esetek (áramtalanítás, nem elegendő GSM-térerő) valamelyike miatt szűnt meg az adatküldés. Ebben az esetben a felhasználónak hívnia kell a Call Centert és be kell jelentenie a hibát.

Az easyTRACK OBU monitor alkalmazás azon easyTRACK típusú nyomkövető fedélzeti egységek üzemállapotának ellenőrzésére használható, amelyek a HU-GO elektronikus útdíj rendszerbe regisztrált gépjárművekben üzemelnek. Az alkalmazás használatához szükséges, hogy Ön rendelkezzen aktív easyTRACK típusú fedélzeti egységgel (OBU), HU-GO regisztrációval, valamint felhasználói fiókkal.
Az easyTRACK OBU monitor kizárólag Android operációs rendszerrel rendelkező okostelefonokon használható (Android 2.3.3 vagy újabb verzió szükséges).

Az alkalmazás a következőkről ad tájékoztatást:

  • OBU szerverkapcsolat állapot
  • Roaming vagy hazai hálózat használat
  • GPS jel állapot
  • GSM térerő állapot
  • Aktuális JDB-kategória
  • HU-GO folyószámla állapot

További opciók:

  • Járművenkénti és globális eseménynapló
  • Listázandó járművek kiválasztásának lehetősége a fiókon belül
  • Értesítés beállítási lehetőségek (hangjelzéses vagy hangjelzés nélküli értesítés)
  • Súgó

Telepítés:

Az OBU monitor (szoftver) telepítését elvégezheti erre a linkre kattintva (amennyiben Ön Gmail fiókkal rendelkezik) vagy a telefonjáról a Play Áruház alkalmazás elindításával az alábbi pontok szerint:

  1. Indítsa el a Play Áruház alkalmazást.
  2. Válassza ki az "Alkalmazások" kategóriát és a keresés mezőbe írja be a következőt:easytrack
  3. Válassza ki a listából az easyTRACK OBU Monitor alkalmazást.
  4. Válassza a TELEPÍTÉS gombot.
  5. Az alkalmazásengedélyek elfogadásához válassza az ELFOGADOM gombot.
  6. Az alkalmazást indítsa el a MEGNYITÁS gombbal vagy a főképernyőn (7. képen) található easyTRACK OBU Monitor alkalmazásikonnal.

Első indításkor az OBU Monitor szoftver egy bemutatóval indul, amely végigvezeti Önt a program működésén.
A bemutató bármikor újraindítható a súgóból, a „Bemutató megtekintése" link kiválasztásával.
A szoftver helyes használatának és a szoftver által nyújtott információk megfelelő értelmezésének érdekében figyelmesen olvassa végig a használati útmutatót!

Amennyiben telefonja - a frissítések között - a szoftver új verziónak megjelenését jelzi, biztonsági okokból mindenképpen frissítse szoftverét. Frissítéskor nem változnak meg a beállítások, így nincs szükség a beállítások elvégzésének megismétlésére!

Amennyiben a telepítés során elakadna, vagy a használatot illetően segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba ügyfélmenedzserével!

Ajánlatkérés

Miután megkaptuk üzenetét szakértő kollégánk felkeresi Önt és bemutatja az easyTRACK rendszert akár személyesen, vagy telefonon annak érdekében, hogy mihamarabb ellenőrizhesse a munkavégzést, az üzemanyagfogyasztást és pénzt takaríthasson meg vállalkozásának!

Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot vagy keressen minket elérhetőségeinken!
ajanlatkeres@tell.hu
06-1/8000-111

Elfelejtett jelszó / Forgotten password

Kérem adja meg felhasználónevét és email címét, ezután kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot.

Ingyenes próbaverzió igénylése.

Az ingyenes próbához nincs más dolga, mint megadni cége nevét és email címét! Ezután átirányítjuk a teszt felületre.